reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimír Mihalik

Vladimír Mihalik

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Má rád všetkých, ktorí majú radi jeho :) , dobré filmy, dobré knižky, dobrú hudbu, dobrý svet... Zoznam autorových rubrík:  O malých aj veľkýchČo a o čom?PoviedkyPoéziaČo ma dopáliloO čo som zakopolSúkromnéNezaradené

reklama

O čo som zakopol

Moja telenovela

Vladimír Mihalik

Moja telenovela

No tak piatkové noci  pozná asi každý. Ide sa niekam do mesta. Mesto - taký skrátený výraz, že ideme nasávať. Ale keďže mám tento týždeň prázdniny, tak sme išli aj teraz v pondelok. Ale nečakane to bolo ťažšie ako ktorýkoľvek piatok predtým.

  • 6. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
A som v tom

Vladimír Mihalik

A som v tom

Nie, žiadny tehotenský test :) ( o tom by som musel vedieť , teda aspoň dúfam ). Iba som sa zúčastnil jednej medzinárodnej súťaže, a podarilo sa mi postúpiť do ďalšieho kola.

  • 26. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu