reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimír Mihalik

Vladimír Mihalik

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Má rád všetkých, ktorí majú radi jeho :) , dobré filmy, dobré knižky, dobrú hudbu, dobrý svet... Zoznam autorových rubrík:  O malých aj veľkýchČo a o čom?PoviedkyPoéziaČo ma dopáliloO čo som zakopolSúkromnéNezaradené

reklama

Čo ma dopálilo

Čo je ideál?

Vladimír Mihalik

Čo je ideál?

Pred pár dňami som si čítal jeden článok v jednom nemenovanom periodiku ( obsahuje matematické znamienko pre sčítanie :) ) Bol o slovenských budúcich misskách ( tie vešiaky na oblečenie, nie tie hlboké nádoby). Tak som sa utrónil a tešil som sa ako si to prečítam, pozriem k tomu pekné obrázky, veď to poznáte.

  • 25. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 125x
  • 4
Ako som besedal

Vladimír Mihalik

Ako som besedal

Ráno zazvoznil budík a ja som sa ho tak ako vždy snažil ignorovať. Ale keď vám minútu pri hlave bzučí, nakoniec vstanete ( šak to poznáte :) ). Deň to bol ako každý iný. Raňajky som ako vždy nestíhal, hneď prvú hodinu bola písomka. Z dejáku takže pohodička. Ale tretiu hodinu sme mali moju oľúbenú NOSku a tam sme sa to dozvedeli. Na náš neštastný gympel príde Iveta Radičová.

  • 22. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 728x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu